Для керування виховним процесом в школі створено методичне об'єдання класних керівників.
Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.
1. Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:
- підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки; - забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів; - озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи; - вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників; - координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів; - сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
2. Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:
- організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів; - координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі; - планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів; - організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи; - обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників; - оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед аміні стацією школи про заохочення класних керівників.
3. Документація шкільного методичного об'єднання класних керівників:
- список членів методичного об'єднання; - річний план роботи методичного об'єднання; - протоколи засідань методичного об'єднання; - аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів).
Коментарi